מלחמה היא ללא ספק תקופה מאתגרת וסוערת לכל אומה, וישראל אינה יוצאת דופן. עם זאת, למרות הקשיים ואי הוודאות הרבים שמגיעים בזמן מלחמה, יש סיבות מוצדקות לקידום עסק בתקופות קשות אלו. במאמר זה נבדוק מדוע קידום עסק יכול להיות אסטרטגיה מועילה בישראל בתקופות של עימות.
חוסן כלכלי
בזמן מלחמה, חיוני לשמור על יציבות וחוסן כלכליים. קידום עסקים, גדולים וקטנים כאחד, תורם ליכולתה של מדינה להתאושש ולהתאושש מהר יותר לאחר שהקונפליקט שוכך. על ידי המשך פעילות ויצירת הכנסות, עסקים מסייעים לקיים את הבסיס הכלכלי של המדינה. יציבות כלכלית זו מבטיחה שלא ייפגעו שירותים חיוניים, תשתיות ורווחת האזרחים.