למה זה חשוב לקנות עוקבים באינסטגרם ולשווק את העסק שלך ברשתות החברתיות?

שיווק ברשתות המדיה החברתיות הוא ענף בשיווק באינטרנט שמטרתו להגדיל לבעלי העסקים את התנועה
מרשתות החברתית ולחזק את המותג או את העסק באותו אתר אינטרנט. חשוב מאוד לזכור ולהבין שיווק
ברשתות המדיה החברתיות ושיווק ברשתות החיפוש הם מאוד דומים משום שהרבה מאוד משתמשים נעזרים
ברשתות המדיה לחפש בעלי מקצוע, נותני שירותים ועד…
שיווק וקידום ברשתות המדיה השונות
מדיה חברתית הינו מונח על כל הרשתות המדיה השונות אשר מאפשר למשתמשים שלהם ליצור פעולות
שונות, כגון: שיתוף עדכונים, תמונות, וידאו, וליצור אינטראקציה עם משתמשים אחרים.
כל רשת מדיה נבדלת אחת משנייה אנו נעשה לכם סקירה קצרה על כל רשתות המדיה
רשת מספר 1 :רשת הפייסבוק
הפייסבוק הוקמה בשנת 2004 הפכה להיות הרשת הפופולרית אשר מכילה למעלה מ6.2 מיליארד
משתמשים. פייסבוק משתמשת בנתונים כגון: כמה זמן גלשנו היום, באיזה אתרים ביקרו שזה הפך לכלי הכי
פופולארי בתחום השיווק. משום בזכות הנתונים שפייסבוק אוספת על משתמשים שלה אנו יכולים לעשות להם
קמפיינים שונים כגון: קמפיין רימרקטינג, ועוד…
בנוסף לכל בעל עסק מומלץ ביותר שהיו לו דף עסקי בפייסבוק משום שלעיתים שברגע שאנחנו מחפשים בעל
מקצוע בגוגל הדפים העסקיים בפייסבוק קופצים לנו ולכן חשוב מאוד שיהיה דף עסקי. אבל חשוב לזכור שלא
העיקר שיש לנו דף פייסבוק, עלינו לדעת לעדכן אותו ולדאוג שדף יהיה פעיל כמה שדף היה פעיל, והיו בו
יותר מעורבות)רגשות, תגובות, לייקים( ככה פייסבוק תקדם את דף שלנו אורגניות.
איך דואגים שדף שלנו היה תמיד מעודכן? פשוט וקל, פותחים מסמך word עושים טבלה ופשוט בונים תוכנית
חודשית מה מפרסמים בכל יום. חשוב לזכור לא צריך לפרסם בכל יום לפחות בין 3-2 פוסטים לשבוע

.לדוגגמא טבלת פוסטים

רשת מספר 2 :יוטיוב
אין אחד בארץ שלא מוצא את עצמו גולש ושומע מוזיקה או רואה סרטונים ביוטיוב, פה אנחנו בעלי העסקים
יכולים להפגין נוכחות באופן מיוחד. תמיד אנחנו בתור גולשים אומרים כמה פרסומות, מי צריך את פרסומות
אלה? אז הגיע הזמן לשנות את חשיבה שלנו, בזכות הפרסומת אלה אנחנו יכולים לשווק את עצמו משום
שניתן להקים קמפיין ביוטיוב שכל אחד יראה סרטון שלנו אשר אנו משווקים את העסק שלנו את השירותים.
חשוב לומר שקמפיין ביוטיוב הוא קמפיין שבו ניתן להגיע לכמות אוכלוסייה גדולה יותר בעלות מופחת יותר.
רשת מספר 3 :אינסטגרם
אינסטגרם הפכה להיות הרשת הפופולריות ביותר עקפה בנתונים שלהם גם פייסבוק, לאחר מכן לפני כשנה)
בשנת 2020 )פייסבוק ואינסטגרם התאחדו מה שאפשר לנו לשווק ולהגיע לקהל יעד גדול יותר, גם לשתף את
קהל היעד שלנו במה שקורה לנו בעסק ביום יום שלנו. הרבה מחקרים שנעשה בנושא השיווק באינסטגרם
מראים ברגע שאתם משתפים את הלקוח במה שקורה לכם בעסק נוצר ביניכם מין סוג של היכרות עמוקה
למרות שאולי אתם כרגע רק בשלב שיחת הטלפון הראשונה.
ישנם עוד מגוון רחב של רשתות השיווק כגון: טיקטוק, לינקדאין ועוד רשתות השיווק אשר יכולות לנו לעזור
לשווק את העסק שלנו במגוון רחב של אפשרויות. חשוב לזכור ולהבין שרשתות המדיה ברגע שאנו שנדע
לנתב את זה אלינו אנחנו נוכל לשווק את העסק שלנו ברמות אחרות, נוכל להגיע למגוון רחב של לקוחות.
לעיתים שגם אנחנו חושבים שזה אולי לא מראה את תוצאות שאנו רוצים צריך לזכור הכל עניין של זמן, ניסיון
של למידה, כי לעיתים אנחנו רואים דברים שבעל עסק אחד עושה חושבים שזה יעבוד גם על אותם לקוחות
שלנו בסוף אנחנו רואים שלו, ולכן חשוב לזכור לא תמיד מה שבעל עסק אחד עושה גם אנחנו צריכים לעשות.
חשוב להיות מיוחדים, מקוריים והכי חשוב משתפים את לקוח במה שקורה לנו בעסק שלנו.
שיהיה לכם המון בהצלחה :

אולי יעניין אותך

מהי קניית עוקבים ?

מהי רכישת עוקבים באינסטגרם ואיך זה עובד? רכישת עוקבים באינסטגרם היא דרך פופולרית להגביר את הנוכחות שלך בפלטפורמה ולקבל יותר נראות. זה מאפשר לך להגדיל

קרא עוד »