היתרונות של קניית עוקבים לאינסטגרם

כיום בעלי עסקים ומשפיענים מנסים בכל כוחם ליצור נוכחות מקוונת עוצמתית בכל פלטפורמות המדיה החברית. אם תשימו לב, רובם מתמקדים באינטסגרם מכיוון שהוא נותן להם אפשרות להגיע לקהל יעד רחב יותר, בארץ ובכל רחבי העולם. הבעיה העיקרית היא, שלוקח הרבה זמן לגדל מספר רב של עוקבים ולהגדיל את מעורבות בחשבון, לכן – יותר ויותר אנשים שוקלים לקנות עוקבים באינסטגרם ועל ידי כך מגבירים את הנוכחות הדיגיטלית וגם את ההכנסות בעסק שלהם.

למרות שיש מחלוקת גדולה לגבי השאלה אם כדאי לקנות עוקבים או להתמקד רק בצמיחה אורגנית – יש הרבה שמועות והפחדות מיותרות בנושא. במאמר הבא ריכזנו לכם את כל היתרונות של קניית עוקבים, אז בואו נתחיל
מהרגע שאינסטגרם נכנסה לחיינו, הפופולריות שלה רק הלכה וגברה. כיום, מדובר באחת המדיות החברתיות הגדולות בעולם עם כ-500 מיליון משתמשים פעילים מדי יום מכל רחבי העולם. במרוצת השנים, אינסטגרם הפכה להיות שוק תחרותי במיוחד לעסקים שעושים כל מה שאפשר כדי לזכות בתשומת הלב מהקהל שלהם, אך למעשה לא רק עסקים: גם בני נוער ובלוגרים הבינו את הפוטנציאל הכלכלי הגדול שהפלטפורמה מציעה ונלחמים על כל חשיפה כדי לפתות משתמשים לעקוב אחריהם. זו אחת הסיבות שאפילו משפיענים וסלבס מגדילים את חשבונותיהם באמצעות רכישת עוקבים פעילים לחשבון שלהם, ואם לומר את האמת – זה כבר לא סוד לאף אחד, במהלך 5-6 השנים האחרונות, קניית עוקבים הפכה להיות מגמה כללית עבור מיליונים.
עדיין חוששים? ריכזנו לכם את כל היתרונות שיש ברכישת עוקבים לאינסטגרם, בואו נבחן כל אחד מהם מקרוב.

1. עוקבים אמיתיים ואיכותיים

זה טבעי להרגיש חששות בנוגע לרכישת עוקבים באינסטגרם.
אם נתייחס לאותן חששות באופן ספציפי, סביר להניח שאתם תוהים את הפעולה הזו תפגע בחשבונכם בדרך כלשהיא – כמו השעיה זמנית או אפילו חסימת חשבון לצמיתות.
זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים למצוא שירות שמוכר רק עוקבים אמיתיים ואיכותיים כמו אינסטה אפ, אלו אינם חשבונות ספאם או בוטים, מדובר בחשבונות אמיתיים שלא ישלחו דגלים אדומים ואפילו טוב יותר – הם יגרמו לחשבון שלכם להיראות לגיטימי יותר. בקיצור, כשאתם קונים עוקבים מחברה אמינה, אתם תקבלו איכות גבוהה בתמורה לכסף שאתם מוציאים על עוקבים.

2. לחסוך זמן ומאמץ

יהיה עליכם להקדיש המון זמן כדי להתחבב על הקהל שלכם ולהגיב על תוכן של משתמשים אחרים כדי למשוך את תשומת לבם. מלבד הזמן, סביר להניח שתגלו שזה מאוד מתסכל לעשות את העבודה הזו לבד – הכול כדי לגרום לאנשים להציץ בפיד שלכם, ובמקרה הטוב יותר – גם לעקוב אחריכם. כשאתם קונים עוקבים באינסטגרם, אתם תקבלו הרבה יותר לייקים באופן מיידי מה שישפר את תדמית הפרופיל שלכם בזמן הקצר ביותר.

3. תדמית טובה יותר למותג שלכם

בואו נדבר עובדות: חשבון עם מספר רב של עוקבים יוצר רושם חיובי בפני מבקרים חדשים, אין על כך עוררין. הסיבה לכך נעוצה בעיקר ב"אפקט העדר", כשמישהו רואה שהרבה אנשים עוקבים אחריכם, באופן טבעי הוא יאמין שיש לכם משהו טוב להציע, שאתם אמינים והוא ירצה להיות חלק מהקבוצה הזו. אז בין אם אתם בלוגרים בתחילת דרככם או בעלי עסקים שמעוניינים להגיע ליותר לקוחות, קחו בחשבון שעם מספר קטן של עוקבים יהיה לכם מאוד קשה לשכנע אחרים לעקוב אחריכם.

4. יותר הזדמנויות לשיתופי פעולה

אם אתם רוצים להרוויח יותר כסף – שיתופי פעולה עם מותגים ומשפיענים היא דרך נהדרת לעשות זאת. הבעיה העיקרית היא שבשביל שתוכלו ליהנות משיתופי פעולה שבאמת משתלמים עבורכם – – אתם תצטרכו לפחות 5000 עוקבים, אם יש לכם פחות, רוב הסיכויים שפחות תעניינו חברות בתחום שלכם. לעומת זאת, כשאתם קונים מספר גדול של עוקבים, יותר מותגים יגיעו אליכם וירצו לשלם לכם כסף בשביל שתפרסמו את המוצרים שלהם לקהל שלכם.

5. התהליך כולו מתבצע בתוך זמן קצר

הרבה אנשים בטוחים שקניית עוקבים פעילים לחשבון האינסטגרם שלהם היא פעולה שיכולה לקחת זמן, אבל למעשה, החדשות הטובות הן שמדובר בפעולה מאוד מהירה שתתרחש תוך ימים ספורים מרגע הרכישה. במילים אחרות, תוך זמן קצר תוכלו ליהנות ממספר רב של עוקבים! (בהתאם לחבילה שרכשתם).

6. איזון התחרות

יתרון משמעותי שיש לרכישת עוקבים באינסטגרם לעסקים קטנים או חדשים יותר הוא שכך הם מסוגלים להתחרות במותגים מתחרים בצורה קלה יותר. לרוב, אם מותג לא מוכר או רק מתחיל מקבל מספר רב של עוקבים – יהיה לו הרבה יותר קל "לעלות על הגל" ולהיחשף יותר לקהל שלהם.

7. יותר זמן ליצור תוכן

כשאתם לא צריכים לדאוג כל הזמן לצמיחה (כמה עוקבים אחרי? כמה הסירו עוקב? למה, כמה…), יהיה לכם יותר זמן פנוי להתמקד ביצירת תכנים באיכות גבוהה לאינסטגרם. עסקים רבים מוצאים את עצמם נאבקים גם ביצירת אינטראקציות עם קהל היעד, גם בהגדלת העוקבים וגם ביצירת תוכן באופן עקבי, כשאתם פותרים את אחת הבעיות הללו, תוכלו להקדיש זמן רב יותר למשימה החשובה. זכרו שהתוכן שאתם משתפים באינסטגרם יהיה החלק החשוב ביותר באסטרטגיית הצמיחה שלכם, אתם לא יכולים לשים את זה על אש קטנה כיוון שזה עשוי לפגוע באיכות החשבון שלכם – וזה לא סיכון שאתם רוצים לקחת.

8. אתם תתרכזו בעסק שלכם, אנחנו נעשה את כל השאר

אחד היתרונות הגדולים בקניית עוקבים לאינסטגרם זה שלא תצטרכו לעשות דבר במסגרת השירות הזה, חברתנו תספק לכם את עוקבים פעילים לעמוד שלכם, כך שאתם תוכלו להתפנות ולעסוק במה שאתם טובים ואנחנו נעניק לכם שירות מקצועי, מהיר שיספק לכם תוצאות לטווח הארוך לעסק שלכם.

9. אתם שולטים במה שאתם קונים

אנשים רבים נרתעים מהרעיון של לרכוש עוקבים באינסטגרם בגלל שהם חושבים שזרם גדול ומיידי של עוקבים יראה רע לקהל הנוכחי שלהם (וגם לפלטפורמה עצמה), מכיוון שבמידה מסוימת זה נכון, במסגרת השירות שלנו תוכלו להחליט כמה עוקבים לרכוש בכל רגע נתון. אולי אתם תרצו להתחיל עם 100 ולראות לאן זה יוביל אותכם, אולי אתם מוכנים לצלול עם 1000 עוקבים חדשים כדרך לסגור במהירות את הפעם בינכם לבין המתחרים המובילים. לא משנה מה תחליטו, אתם בשליטה בכל רגע נתון וזה אמור להעניק לכם שקט נפשי.

רכשו את מנת העוקבים הראשונה שלכם לאינסטגרם!

אתם לעולם לא תבינו באמת מה תקבלו על ידי קניית עוקבים פעילים של אינסטגרם עד שתעשו זאת. גם אם אתם מתחילים עם כמות קטנה של עוקבים, זה ייתן לכם את האפשרות להבין את התהליך ואת ההשפעה שיש לו על חשבונכם והאסטרטגיה שלכם.
אנחנו יודעים שהכול יכול להיראות מבלבל, במיוחד אם אתם חדשים באינסטגרם. ואם יש לכם כבר ניסיון של שנים, רכישת עוקבים בפעם הראשונה יכולה להישמע כמו תהליך מורכב. בדיוק בשביל זה אנחנו נשמח להעניק לכם שירותי ייעוץ ללא תשלום או התחייבות – חברתנו מספקת מגוון חבילות משתלמות לקניית עוקבים וכבר אלפי משפיענים ומותגים מובילים בחרו להיעזר בשירותנו.
למידע נוסף על כל החבילות שלנו מלאו את הפרטים שלכם ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהקדם

אולי יעניין אותך

מהי קניית עוקבים ?

מהי רכישת עוקבים באינסטגרם ואיך זה עובד? רכישת עוקבים באינסטגרם היא דרך פופולרית להגביר את הנוכחות שלך בפלטפורמה ולקבל יותר נראות. זה מאפשר לך להגדיל

קרא עוד »